Müügitingimused | Enautico Group OÜ

MÜÜGITINGIMUSED

1. ÜLDTINGIMUSED

1.1. Käesolevad tellimistingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi leping), mis sõlmitakse interneti-kaupluses Nautek (www.nautek.ee) kaupa telliva isiku (edaspidi Ostja) ning Enautico Group OÜ (edaspidi Müüja) vahel.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Enautico Group OÜ e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Nautek on õigustatud käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.nautek.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad nende avaldamisest veebilehel.

1.4. Nautek.ee e-poes tellimust vormistades ning maksu sooritades kinnitab Ostja, et ta on tutvunud Müügitingimustega ja on nendega nõus.

2. OSTUKORV JA TELLIMUSE VORMISTAMINE

2.1. Nautek.ee e-poest ostu sooritamiseks ei pea end registreerima kasutajaks. Piisab vajalike andmete sisestamisest kauba saatmiseks.

2.2. Ostukorv luuakse hetkest, mil Ostja on klikkinud lingile „Lisa ostukorvi“.

2.3. Ostukorvis olevate toodete arvu ja kogust saab muuta. Muudatuse kinnitamiseks klikkige nupule „Uuenda“. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Edasi“.

2.4. Tellija andmete lehel sisestage nõutavad andmed ning klikkige nupule „Jätka“. Seejärel valige tarne- ja makseviis ning kinnitage tellimus.

2.5. Palun olge andmete sisestamisel tähelepanelik, sest sellest sõltub toodete kiire ja korrektne kohaletoimetamine.

2.6. Kui tarnemeetod ja aadress on sisestatud ning tellimus tasutud, näeb Ostja rubriigis „Tellimuste ajalugu“ arvet tellimuse eest. Arve koopia saadetakse ka e-posti teel.

2.7. Müügileping loetakse sõlmituks hetkest, mil makse on laekunud Enautico Group OÜ arvelduskontole.

2.8. Nautek.ee e-poes olevate toodete pildid on illustratiivse tähendusega ning võivad tegelikust tootest erineda.

3. HINNAKIRI JA TASUMINE

3.1. Kõik hinnad on eurodes (EUR) ja sisaldavad käibemaksu 24%.

3.2. Ostja poolt ostetud toodete hinnale lisandub transporditasu vastavalt valitud tarneviisile. Summa on nähtav Ostukorvis ja tellimuse kinnituses.

3.3. Transpordi hind kehtib ühele tarneaadressile.

3.4. Tellimuse eest saab tasuda pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank, jne). Pärast makse sooritamist tuleb vajutada „Tagasi kaupmehe juurde“.

3.5. Tellimuse täitmine algab pärast makse laekumist Enautico Group OÜ arvelduskontole.

4. TOODETE KOHALETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE

4.1. Toodete kohaletoimetamise teostab Enautico Group OÜ koostöös Omniva pakiveoteenusega. Klient saab tellimuse kätte valitud Omniva pakiautomaadist.

4.2. Tellimused komplekteeritakse ja edastatakse hiljemalt 3 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist, kui tooted on laos olemas.

4.3. Tarneaeg Eesti piires on tavaliselt 1–5 tööpäeva. Tarneaeg võib pikeneda pühade või Müüjast sõltumatute põhjuste tõttu.

4.4. Klient saab Omnivalt SMS-i või e-kirja koos kättesaamiskoodiga ning peab paki välja võtma 7 päeva jooksul.

4.5. Toode loetakse üleantuks hetkest, mil Klient on paki automaadist kätte saanud. Sellest hetkest läheb risk Kliendile üle.

4.6. Kui Klient ei võta toodet välja ja pakk tagastatakse, on Müüjal õigus nõuda uuesti saatmise kulude hüvitamist.

4.7. Müüja ei vastuta viivituste eest, kui need on põhjustatud vale info esitamisest või Müüjast sõltumatutest asjaoludest (nt ilm, Omniva tõrked).

5. KAUPADE TAGASTAMINE

5.1. Kliendil on õigus lepingust taganeda ja kaup tagastada 14 päeva jooksul, teatades sellest e-posti teel info@enautico.eu või telefonil +372 5692 1516.

5.2. Tagastamisõigus kehtib ainult kasutamata ja kahjustamata toodetele originaalpakendis.

5.3. Tagastus tuleb saata aadressile:
Enautico Group OÜ, Paekaare 40, 13613 Tallinn, Eesti.

5.4. Tagastuskulu kannab Klient, välja arvatud Müüja vea korral.

5.5. Müüja tagastab makstud summa 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist, kasutades sama makseviisi.

5.6. Kahjustatud või kasutatud toote korral võib Müüja tagasimakset vähendada.

5.7. Taganemisõigus ei kehti eritellimuste ja hügieenitoodete puhul.

Taganemisavalduse esitamine

5.8. Klient peab esitama kirjaliku avalduse, kus märgib:

  • Kliendi nimi ja kontaktandmed;
  • Tellimuse kuupäev ja/või number;
  • Tagastatava toote nimetus ja kogus;
  • Põhjus (soovi korral);
  • Kuupäev ja allkiri (kui paberkandjal).

6. GARANTII

  • Müüja Enautico Group OÜ tagab, et müüdud tooted vastavad nõuetele ning on vabad tootmis- ja materjalivigadest.
  • Kõigile toodetele kehtib 2-aastane seadusjärgne pretensiooni esitamise õigus vastavalt VÕS § 218–223.
  • Garantii ei kehti tavapärase kulumise, vale kasutamise, kukkumise, löökide ega iseseisva remondi korral.
  • Garantii kehtib, kui ost on tõendatud arve või tellimuskinnitusega.
  • Puudusest tuleb teavitada 2 kuu jooksul pärast selle avastamist e-posti või telefoni teel.
  • Müüja otsustab, kas toode parandatakse, asendatakse või tagastatakse ostusumma.
  • Garantiiremont tehakse mõistliku aja jooksul.
  • Kui tootja garantii on soodsam, kohaldatakse seda Kliendi kasuks.